"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2017. február 15., szerda

Kedves Blogíró-társaim!

Egy újabb blogger-hiba... vagy ez csak szerintem hiba?

Az utóbbi napokban néhány általam olvasott és követett blognál azt vettem észre, hogy a blogger profilom helyett a google+ profilommal szerepelek a követők között.

Lehet, hogy ez tényleg csak az én hülyeségem - nem tudom, Ti hogy vagytok ezzel - de én szeretném a kettőt nem "összemosni". Paranoia? Lehet.

Próbáltam megoldani a dolgot, de nem tudtam másképp, csak úgy, hogy átállítottam anonimra az érintett blogok követését. Nem a legjobb megoldás, de egyelőre ennyit tudtam tenni.

Kedves Blogíró-társaim!

Tudom, vannak olyanok köztetek, akiket egy-egy olvasó eltűnése kicsit érzékenyebben érint. Ha azt veszitek észre, hogy eltűnt egy rendszeres olvasótok, akkor abból ne vonjatok le semmilyen negatív következtetést. Nem tűntem el, csak anonimra kellett átállítanom... Sajnos máshogyan nem tudtam megoldani a dolgot. :(

J.

P.S.: Ha tudjátok mi a megoldás, kérlek benneteket, osszátok meg velem!

2 megjegyzés:

Kovács Miklós írta...

Én sajnos nem tudok segíteni és bízom benne, hogy valahol hamarosan találsz rá megoldást.
A magam részéről én a kezdetektől messzire elkerülöm a Google+ ... Nem keltette fel az érdeklődésemet.

J. írta...

Jól teszed, hogy kerülöd. Szerintem ez a legjobb megoldás. Én azt gondoltam, ha nem használom aktívan, akkor az azt jelenti, hogy ténylegesen nem is használom.

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster