"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2016. április 14., csütörtök

Hát a pofám leszakad!

Heti hét napjából hatot végiggürizek. Jó esetben van egy szabadnapom, a kedd. Jól meg kell gondolnom, hogy mit kezdjek ezzel a 24 órával.

A legutóbbi kedden történetesen adóbevallást csináltattam és ha már lent jártam a városban, gondoltam beugrok a konyhafelszerelési boltba, hogy végre vegyek egy késélezőt magamnak, mert a késeimmel a vajon kívül mást elvágni nem igazán lehet és minden reggel felhúzom magam azon, hogy csiszatolom a zsemlét, miközben az darabokra hullik a kezemben.

Szóval bemegyek a boltba, kiválasztok egy késélezőt, megyek a pénztárhoz, fizetek. A kasszában álló hölgyemény két tüsszentés között beüti a gépbe a cuccost, majd a késélezőt a blokkal együtt beteszi egy reklámzacsiba... Mondja, elnézést, de ez a pollenektől van... Mondom egészségére, aztán elparolázunk egy kicsit a témán... majd szép napot, szép napot és rakom a táskámba zacsit. Na végre, ez is megvan.

Elintézem egyéb ügyes-bajos dolgaimat, majd visszaérve az odúmba, pakolok ki a táskámból, miközben a földre hullik egy blokk, rajta a végösszeg: TOTALE EURO 0,00.



Én meg vakarom a fejem, hogy mit is vettem ma 0,00 pénzért?

Jaaa, hogy a 23 eurós késélezőt? Remek!
Hát a pofám leszakad, de tényleg!
Most akkor menjek vissza és kérjem ki magamnak, hogy palira vettek?

Az én fizumból szemrebbenés nélkül levonják az adót és építik belőle az olasz illetve a troll jóléti társadalom alapjait, miközben a város legnagyobb kufárja szemrebbenés nélkül elcsalja az általam leperkált pénzt... és teszi mindezt úgy, hogy közben a pofámba vigyorogva szép napot kíván...

Lereagálásképpen meghallgattam a Jézus és a kufárok című örök Kodály-klasszikust, majd elmentem futni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster