"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2016. március 27., vasárnap

Jn 11, 25-26


"...én vagyok a feltámadás és az élet, aki hisz énbennem, ha meghal is, él, és mindenki, aki él, és hisz énbennem, soha meg nem hal..."

4 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Köszöntelek a feltámadott Krisztus szavaival: Békesség néktek!

J. írta...

Júlia, amikor benézel hozzám, az megmagyarázhatatlanul jól esik a lelkemnek. Szerintem angyal lehetsz. <3 Legyen szép napotok!

VRJúlia írta...

...
Csak kissé törött a szárnyam.
Csak visszajöttem elmondani, hogy végiggörgettem a húsvéti beszámolókat, s olyan jó nekem, hogy azért a nagy tömegben vagyunk néhányan, nagyon néhányan, akiknek a húsvét ugyanazt jelenti.
Jó, ha írsz!
És a házas történetek- várom, várom.
Mi is hozzákezdünk- idén a kerítéshez, hisz oly sokba kerül, hogy egyelőre azzal be kell érnünk.
:)

J. írta...

Nem tudom írtam-e már róla (vagy csak akartam), engem kiskoromban megkereszteltek, de ennyiben ki is merült a vallásos neveltetésem. Nem járattak hittanra, nem voltam elsőáldozó, nem tudom, hogyan zajlik le egy mise... sok minden kimaradt az életemből. Sokáig nagyon zavart ez az egész, de ahogy idősödtem, rájöttem, hogy a vallással, Istennel kapcsolatban egyetlen egy dolog számít csak igazán: A HITEM és annak tisztasága, s ereje. És igen, annak ellenére, hogy "máshonnét érkezünk", szerintem is ugyanazt jelenti nekünk a húsvét.
Nagyon örülök, hogy idén hozzá tudtok kezdeni a kerítéshez, nagy lépést tesztek ezzel előre. Sajnos tényleg sokba kerül, még ha az ember a legegyszerűbb megoldásokat választja, akkor is.

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster