"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2015. október 27., kedd

Országfutás 2.

Márciusban részt vettünk az első országfutáson és az október 24-i OF2-t sem akartuk kihagyni amiatt, mert én külföldön vagyok. Ugyanúgy, mint márciusban, most is 10 - 10 km-t vállaltunk és teljesítettük rendhagyó országfutásunk keretében.

Október 24-én K. otthon újra az Alsóörs - Csopak, Csillagvárta - Alsóörs 10 km-es távot futotta (x), én pedig Trolliában koptattam az utat 10 km hosszan. (x)

1 megjegyzés:

Timi írta...

Gondoltam rátok amikor olvastam róla. Remélem tavasszal én is tudok egy kisebb távot vállalni.

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster