"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2015. június 6., szombat

Új cipő - új terep?

Az egész úgy kezdődött, hogy a futócipőm, amit tavaly vettem, 700 km után kezdett elfáradni.

Ez eléggé meglepett. Azt gondoltam, hogy legalább 2000 km-t bele tudok majd pakolni az áráért cserébe... Tévedtem.

Egy mentesítő cipő után kellett néznem, hogy kíméljem kicsit szegénykét, mert a márciusi Öböl félmaratont még mindenképp a régiben szerettem volna lefutni. Január volt, úgyhogy a télre, hóra, fagyra, jégre való tekintettel ésszerűbbnek tűnt, ha egy terepcipőt keresek.

A kedvenc futóboltomban az eladó fiú letett elém 4-5 különböző cipőt. Igazából vízálló Adidast szerettem volna.

NEM vagyok függő, csak elég keskeny a lábfejem, úgyhogy nekem futócipőből az Adidas a legjobb.

Vízállóból akkor éppen csak Salomon volt kapható náluk, olyant viszont nem akartam. Jó néhány Salomont elkoptattattam már én is, K. is túrázáshoz illetve szimpla utcai cipőként hordva. Jó cipők meg minden, de... Oké, aláírom, mi nem kíméltük őket, adtunk nekik rendesen apait-anyait. De az, hogy a legtöbb cipőnk talpa kevesebb, mint 1 év alatt elkopott, az azért erősen a "nemá-kategória" nálam.

Beletelt egy kis időbe mire sikerült választanom egy cipőt a sok közül. Nem volt egyszerű szülés, de végül hosszas próbálgatás után egy Saucony Peregrine 4-et választottam. Saucony-m ezelőtt még sohasem volt és az igazat megvallva, nem is estem egyből szerelembe, amikor letették elém. Nekem kicsit durva ez a színösszeállítás, de ugye futócipőt nem a színe alapján választunk... megvettem.

Az eladó elmondta, mit érdemes tudni a Peregrine 4-ről, de azért hazaérve rákerestem azt interneten, hogy minél pontosabb képet kapjak az új futótársamról :)


Őszintén megvallva, az én cipellőm még a videóban szereplő cipőnél is rondább, íme:

Ugye?
Na ugye!


Folyt.köv.!

2 megjegyzés:

Kovács Miklós írta...

Ha szétnézel mostanság az utcákon egyre vadabb szín összeállítású cipellők jönnek forgalomba. És most nézd a pozitív oldalról, egyből egy divatos futócipőt vásároltál :) Az lényeget meg leírtad - a futócipőnél nem a szín a lényeg. Jó sok száz kilométert kívánok bele!

J. írta...

Köszönöm :) Már majdnem 700 km van benne és nagyon úgy tűnik, hogy eddig ez a legtartósabb cipőm. Kutyabaja! A talpa nagyon el lett találva, tényleg szinte bármilyen terepen megállja a helyét! És ami a legjobb: könnyedebb túrázáshoz is szuper. Ilyen nyári forróságban kényelmesebb, mint a bakancs.
Egyébként a színe egyre kevésbé zavaró... pláne ha a "mégrózsaszínűbb" felsőm van rajtam... olyankor szinte fel sem tűnik :)

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster