"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2015. január 31., szombat

Majdnem tavasz a télben

Pár hete elég érdekesen alakul az időjárás itt a Balaton északi partján. Egyik nap tél van, a következő napon pedig majdhogynem tavasz...

Két napja még bokáig érő hóban futrinkáztam...
Miközben vadászok ritkították a kormoránokat a falu határában.
Ez a nagyon barátságos, farok nélküli cica egy bokor tövében húzta meg magát. Amikor megláttam és lelassítottam egyből odajött hozzám. Szomorú szívvel tereltem le az útról... legszívesebben hazahoztam volna... Lehikém azt hiszem nézett volna nagyokat, ha hazaállítok vele.
Január utolsó napjának reggelén már nyoma sem volt a hónak.

Január végén járunk?
Kinek van kedve ilyen időben otthon ülni a négy fal között? Senkinek, mi is felkerekedtünk. Nem mentünk messzire, csak az egyik kedvenc helyünkre. Tihany egyik - ha nem a legszebb - részét, a Sajkodi-öbölt vettük célba.

Lélekben már a jövő szombati 20 km-es Téli Tihany Teljesítménytúrára készülünk:)
Egy hét és újra meghódíthatjuk a félszigetet :)
Öröm lesz ilyen jelzések mentén túrázni.
Lehet, hogy ez Tihany legutolsó régi útbaigazító táblája?
Majdnem tavasz.
Kérjük az Égieket, hogy jövő szombaton is a maihoz hasonló időjárással ajándékozzanak meg bennünket!

Gyertek Ti is!

2 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Mi van a levendulással? Tudsz róla? Olvastam, hogy aki felfuttatta, attól elvették, s akkor nagy botrány volt.Aláírást gyűjtöttek, stb. Lehelke nem örült volna egy társnak? Ahogy elnézem nem sovány ez a cica, lehet gazdája.

J. írta...

A levendulás körüli mizériáról semmit sem hallottam, de el tudom képzelni, hogy mi mehet körülötte (nagy biznisz).
A cica tényleg nem tűnt elhanyagoltnak és barátkozós is volt. Remélem, csak csavargott egyet és most már otthon van.
Elképzelni sem tudom, Lehelke hogyan reagálna, ha találkozna egy másik macskával... szerintem nem lenne túl kedves... eléggé antiszoc szegénykém :)

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster