"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2015. január 1., csütörtök

Induljon a 2015!

A novemberi félmaratonon hallottam először a 2014-ben 2014 kilométert futok mozgalomról. Fogalmam sem volt, mi ez, csak néztem nagyokat és tátottam a számat, hogy jé, ilyen is van itthon? Nagyon megtetszett a póló, amiben a versenyen néhányan futottak. Ó, ilyen nekem is kell! Szóval így kezdődött. Nem újévi fogadalom, de 2015-ben bizony 2015 kilométert fogok futni. Az a legszebb az egészben, hogy mindezt nem egyedül teszem. K. is csatlakozott :) Néha kéz a kézben, együtt futva, néha pedig egymástól több száz kilométernyire, de le fogjuk gyűrni a 2015 kilométert.

A 2 x 2015, azaz összesen 4030 kilométerből, ami előttünk áll, az első 12+15 km már a miénk. Sikerülni fog!

Kép forrása és további információ: ITT
 Csatlakozzatok ti is!
Futni jó!

Ha nem tudsz futni, gyalogolj!
Gyalogolni is jó!

4 megjegyzés:

Timi írta...

Tetszik !
de jó lenne rájönni hogyan fejleszthetem a futásomat...

J. írta...

Közhelynek tűnhet, de a futás fejben dől el és ott is kezdődik. A lényeg az elhatározás, a türelem, a kitartás, a fokozatosság és persze a legfontosabb: jó cipő. Győrben van egyébként az ország egyik legjobb futóboltja, ha csak a jó cipő hiányzik:)
Én pár éve úgy kezdtem, hogy 2 perc futás, fél perc séta és ezt ismételtem kb. fél órán keresztül... aztán amikor eljutottam egy elfogadható szintre, szépen abba is hagytam, mert jöttek a kifogások... majd újra elkezdtem, most pedig itt tartok... márciusban jön a 2.félmaratonom. Timi, legyek én az élő példa :) Ha nekem sikerült felfejlődnöm, akkor Neked is fog, csak akarnod kell.
Gyertek országot futni március 14-én! Minimum 5 km-t kell teljesíteni, bárhol az országban. Nem kötelező futni, gyalogolni is lehet, családi programnak sem utolsó :) Ja és lehet rendelni majd egyenpólót is. Már csak emiatt is megéri ;) Szóval hajrá!

Timi írta...

Köszi a motivációt ! Tegnap voltam, és jól ment, jól esett. (most éppen orkán van nálunk - jó kifogás...) A futóbolt címét mindenképpen szeretném megtudni.

J. írta...

De jó, de jó, de jó :) gratulálok!

Spuri Futóbolt Győr
9025 Győr
Korányi F. tér 18. (Kekszgyár mellett)
Tel: 06 20 432 59 90

Nyitva tartás:
Hétfő, Szerda, Péntek: 13-17-ig
Kedd, Csütörtök: 10-16-ig
Szombaton: 10:30-13-ig

Üzletvezető, tanácsadó:
Földingné Nagy Judit
magyar maraton csúcstartó 2:28:50

Jó kezekben leszel! Hajrá, Timi! :)

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster