"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2015. január 16., péntek

Eltelt egy esztendő

Most, hogy vége a téli szezonnak és újra itthon vagyok, így egy kis fáziskéséssel végre pontot tehetek én is a tavalyi év végére. Húzós volt a december/január, pihegek is rendesen. Nem vagyok még teljesen százas, de igyekszem magamhoz térni...

A 2014-es év elején tele voltam kételyekkel, kérdésekkel. Kicsit tartottam attól, hogy a "minden úgy lesz, ahogyan lennie kell"-elméletem cserben hagy és nem állja meg a helyét, de szerencsére nem így történt.

Hazaköltöztünk. Jó döntés volt.
K. maradt itthon, én visszamentem Trolliába. Jó döntés volt.
Lehelke imád itthon lenni, ez az ő közege. Tudja, hogy itt van otthon.

Ennél rosszabb évünk soha ne legyen! Szépen haladunk előre.

Végigfutottam a 2014-es évet. A futás az életem részévé vált. Sok mindenre megtanított, sokat formált rajtam -külsőleg, belsőleg egyaránt. Megtanított arra, hogy figyeljek magamra, a jelekre, Megmutatta, hol vannak a határaim, de egyúttal azt is megmutatta, hogy igazából nincsenek is határok. Az elképzelhetetlennek, a lehetetlennek  tartott is valóra válhat.

Novemberben lefutottam életem első félmaratonját szuperjó idővel, 2:00:07. De ami még ennél is jobb: K. is fut és rövid idő alatt hihetetlen szintre jutott el. Nagy öröm ez nekem :)

Apropó futás... nem vagyok az újévi fogadalmak embere, de 2015-ben:
- 2015 - 2015 km-t fogunk futni - minimum :)
- márciusban részt veszünk az I. Országfutáson
- márciusban félmaratont futok
- novemberben félmaratont futunk, együtt :)
- emellett jó lenne tavasszal, amíg én is itthon vagyok, néhány környékbeli teljesítménytúrán is részt venni... ha már egyszer itt lakunk a Balaton északi partján - azért reméljük, már nem sokáig -

Boldogság van. Egészségesek vagyunk. Nemsokára ott fogunk lakni, ahova mindig is vágytunk és idővel úgy fogunk élni, ahogyan mindig is szerettünk volna. Kell ennél több?

2+0+1+5 = 8 Ha a számokon múlik, akkor ez egy jó év lesz :)

A kép nem az enyém, a gógli dobta ki, futós motiváció...
de az élet bármely területén megállja a helyét.

3 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

A kívánt szép évet kívánom nektek!

Kavics írta...

Gratulalok a jo starthoz a 2015-OS evben! :-)

J. írta...

A legjobbakat kívánom Nektek is!

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster