"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2014. szeptember 13., szombat

Kishaver

Potyog a gesztenye :) Imádom. Ez az első jele annak, hogy nemsokára vége a szezonnak. Már csak 8, azaz nyolc hét van vissza. Juhhééé! Szinte minden nap esik az eső, érezhetően hűvösebbek a nappalok és az éjszakák is. Feltartóztathatatlanul itt van az ősz. A időjárás változását, a hőmérséklet csökkenését az állatok is megérzik.

A "földalatti erkélyem" egyik repedésébe egy apró kis élet költözött. Éppen szélmalomharcot vívtam a pókhálókkal az erkélyen, amikor észrevettem, hogy egy ág vagy mi kilóg az egyik lyukból... gondoltam, a porszívóval felszippantom azt is, de nem sikerült, pedig a központi porszívó iszonyatosan erősen szív. De milyen jó, hogy nem sikerült!

Ő Lui.
Az a kilógó ág pedig Lui farkincája volt.
 Szegény! Biztos halálra rémisztettem. Még jó, hogy ijedtében nem dobta le a farkát.

Egy bigyó.
Ez a bigyó nagy valószínűség szerint Lui kakija. Elnézést, de gondoltam, dokumentálom ezt is. :) Mi lehet az a fehér bigyó ami minden kaki végén vagy elején ott van?

Egy egész alakos kép. Hibátlan kis jószág.
Lui és én laza szimbiózisban tengetjük napjainkat. Jó éjszakát, Lui! Jó reggelt, Lui! Hogy aludtál, Lui? Ettél-e, Lui? Hol vagy, Lui? Visszajöttél, Lui? Lui sohasem válaszol, csak néz azokkal a szép szemeivel. Úgy örülök neki :) Milyen kár, hogy nem vihetem haza...

4 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Van kivel társalogni, szeretem az ilyent. S jól is néz ki, ráadásul. Üdvözlöm Luit.

J. írta...

Tegnap nem a vackában aludt. Remélem, nem lépett le végleg.

Kavics írta...

Micsoda különleges társ :-)
Megvan még Lui? Írhatnál róla (is) :-)

J. írta...

Sajnos lelépett. Nagyon remélem, hogy nincs semmi baja és sikeresen elvermelte magát valahol máshol.

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster