"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2014. augusztus 12., kedd

Futás - A 11. hónap

Ezt a hónapot kényszerpihenővel kezdtem, mert elkezdett fájni a jobb bokám. Először azt hittem, hogy a kissé elhasználódott cipőm vagy a futás utáni "túlnyújtás" az oka, de később rájöttem, hogy ez bizony nem más, mint munkahelyi ártalom.

Odafigyeléssel és egy fél tubus törpefenyő-gél segítségével sikerült javítanom a helyzeten. 10 napig bírtam futás nélkül, aztán felkaptam az új cipőmet, felcsatoltam a futós órámat (Igen, ezt is megértük. Hosszas unszolás után végre beadtam a derekam és beláttam, hogy lehet óra nélkül futni, de sokkal jobb vele.) és nyomás!

Hát mit mondjak, egyszerűen váóóó. Ööö, ha most azt írnám ide, hogy az órám velem együtt fut, a cipőm meg szinte magától szalad, szerintem sokan hülyének néznének, úgyhogy ezt inkább le sem írom :))


Augusztus 10-én szuperhold volt, amiből én sajnos semmit sem láttam. Aznap este a Hold úgy gondolta, hogy egy magas hegy mögé bújik és nem mutatja meg magát, pedig milyen szuper lett volna tündöklő holdfénynél befejezni az esti futásomat... 10km-t futottam... hegyről le, folyó mentén, hegyre fel... olyan nagyon jó volt megküzdeni a kilométerekkel és a hegyekkel :)

2 megjegyzés:

Timi írta...

nagyon ügyes vagy! ezek szerint ennyit számít a jó cipő? nekem nagyon nem megy a futás, persze a cipőm is egyszerű decathlonos....

J. írta...

A jó cipő a legfontosabb, mert ha nem a lábadnak megfelelő cipőben futsz, akkor azt az ízületeid sínylik meg, ráadásul egy életre megutálod a futást. A Decathlont én nem ismerem, de úgy látom, van választék ott is, úgyhogy ha hozzáértő az eladó, akkor tud a lábadhoz és nem a szemed színéhez illő cipőt ajánlani.

Itt nagyon jól összeszedték a lényeget: http://www.nyulcipobolt.hu/?p=oldallap&id=241

Timi, szerintem nézegesd meg, és derítsd ki, milyen cipő lenne jó Neked, mert én nagyon sajnálnám, ha a nem megfelelő lábbeli miatt hagynál fel a futással!!!

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster