"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2014. április 26., szombat

A másik blogom

Egy kényszerszobalány naplója.

Pár éve kezdtem el írni. Hol aktívabban, hol passzívabban. Egy kicsit személyesebben, egy kicsit szabadabban.

Vannak olyan történetek, amiket a Hétrétország kapujában blogom nem bír el és bevallom, nem is szívesen osztanám meg őket az egész világgal, de úgy gondolom, kár lenne nem lejegyezni őket. Mert talán egyszer, ha a trolliai évek már csak feledésbe merülő emlékek lesznek, akkor talán bele-beleolvasok majd és elkuncogok vagy éppen elszörnyülködök a történeteken.

Meghívós blog.

Ha valaki dolgos hétköznapjaimban velem tartana, akkor az kérem, hogy egy megjegyzés formájában hagyja meg itt az e-mail címét, ahová a meghívót küldhetem.

15 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

horanko@gmail.com Kíváncsi vagyok rá. Mi a munkahelyen emlegetjük fel a régi "kalandokat" a cukros bácsit, a mutogatóst, szegény "bolondokat", stb. Van miről mesélni az újaknak.

kavics írta...

Várom a meghívót az emailcímemre :-) (ismered:-))

J. írta...

Holdgyöngy, elküldtem. Cukros bácsi? Mutogatós? Bolondok? Ejha, szép kis felhozatal!

J. írta...

Kavics, csak nem akartam ajtóstól rontani a házba :) elküldtem.

VRJúlia írta...

Örömmel csatlakoznék, ha befogadsz :)
veressjuliakukacyahoopontcom

J. írta...

Júlia, örülök, ha velem tartasz és remélem nem lesz(ek) túl kiábrándító, az tényleg egy kicsit másabb jellegű, másabb stílusú blog. Küldöm!

Timi írta...

engem is érdekel, az ismert e-mail címemre várom a meghívót.

VRJúlia írta...

Köszönöm.Na most van olvasnivalóm. Kis türelmet kérek, míg majd összerakom a kockákat:)

J. írta...

Timi, biztos voltam benne, hogy Téged már meghívtalak, de akkor valamit nem jól csináltam. Bocs, küldöm.

J. írta...

Júlia, jó olvasgatást! Csak csalódást ne okozzak!

Holdgyöngy írta...

Olvastalak, de akkor nem engedett hozzászólni, a másik blog.

J. írta...

Holdgyöngy, rosszul volt beállítva, most már lehet.

J. írta...

Tényleg :) ? Elküldtem.

Melinda Kun írta...

A másik blogod sokkal érdekesebb - ez sem rossz - de az jobban érdekel, mert a hétköznapjaidról szól, ami számomra érdekesebb.Sajnállak, hogy ennyi barommal vagy körbe véve, biztosan nem egyszerű de nagyon jól kezeled a dolgokat.Nekem nem menne így.Szorítok, hogy már ne tartson sokáig és olyan életed legyen amilyent megérdemelsz és amit Mindenki(ez legfőképp EGY ember és persze én is ide tartozom...) szeretett volna Neked!Minden jót! :)

J. írta...

Szia Veronika! Igazán megtisztelő, hogy olvasol. A hozzászólásodat töröltem innen, mert gondolom, az e-mail címed nem publikus, de küldöm a meghívót.

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster