"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2014. március 25., kedd

Hegyek szelik ketté...

...az életüket. Március 23-án vasárnap reggel újból elindultam, hogy átkeljek a hegyeken. Emlékek, gondolatok, érzések szegődtek útitársamul, hogy kezdetét vegye trolliai kalandozásom.

Tavaszból indultam, télen át érkeztem.
Hogy kicsit könnyebb legyen az átállás, adtam magamnak 2 nap semmittevésnyi időt- ez persze így nem igaz, mert csipp-csupp csodákat kellett elintéznem a bürokrácia koszos kis útvesztőiben, ahol a csinovnyikok Istent játszanak a halandó lelkek felett.

Aztán a 2 napból végül 1 nap lett, mert 1 nappal korábban szólított a kötelesség, amit cseppet sem bántam, mert így legalább gyorsabban ment a visszarázódás és kevesebb időm maradt a gondolkodásra. Ki hinné, néha milyen jól tud esni a nemgondolkodás is. Visszarázódtam és lassan utol is érem saját magam.

9 megjegyzés:

kavics írta...

..és a tél már el is múlt, a tavasz foglalt helyet - remélem hosszabb időre - és azt is remélem, hogy nálatok is!

J. írta...

Nálunk is!

Holdgyöngy írta...

Ajaj, visszamentél? Ennyi volt itthon? Legyen minden sikeres neked! Lehelke?

kavics írta...

:-)

(off: megkaptad a Servus TV-os műsorajánlómat?)

J. írta...

Holdgyöngy, igen, én visszajöttem, ezért írtam januárban, hogy "átmeneti". Lehelke a másik szolgálójával otthon van. Az az ő közege, tágasabb a térés egy kicsit szabadabban élhet. Pl. kitud menni az erkélyre (felügyelet mellett), nagy ablakokon át nézheti a csurikat... Trolliában soha nem érezte olyan jól magát, mint otthon.

J. írta...

Kavics, megkaptam. Majdnem olvasás nélkül töröltem, azt hittem valami kéretlen spam :) Nincs tévém, de a Mediathekben megtaláltam és ha az internet is úgy akarja, este megnézem.

kavics írta...

Feltetlen!

Holdgyöngy írta...

Csak neked rossz a hiánya...., főleg, ha egyedül is vagy.

J. írta...

Kavics, csodák csodájára az internet ördöge is úgy akarta és sikerült megnéznem a Servus tv-s videót. Nagy élmény volt, köszi, hogy elküldted!

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster