"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2014. március 12., szerda

Futás - A 6. hónap

Álmomban nem hittem volna, hogy fél év alatt szinte a nulláról sikerül eljutnom odáig, hogy sík terepen mindenféle megerőltetés nélkül egyben lefussak 8 km-t. Pedig most itt tartok és úgy érzem, sík terepen ennél jóval hosszabb táv van bennem, de egyelőre nem növelem... már csak azért sem, mert nemsokára 600 méterrel a tengerszint felett a hegyekben, egy merőben más terepen, egy teljesen új, valószínűleg emelkedőkkel és lejtőkkel tarkított útvonalat kell majd keresnem magamnak. Nem lesz egyszerű, de remélem megtalálom majd a helyem.

4 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Új helyre mentek? Gratulálok az eredményedhez. Hiába, kitartás.

J. írta...

Köszönöm szépen.
2 részre szakadtunk :( Én vagyok a régi-új helyemen, már lassan 1 hete, a többiek otthon... erről is készülök írni.

baratella írta...

Jó kitartást a futáshoz, és máshoz is! Én is túl vagyok egy 35 km-s kerékpározáson, a Zalai dombok is elég húsosak!

J. írta...

Jó lehet Zalában bicajozni. Már nagyon várjuk, hogy tekerhessünk felétek mi is :))

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster