"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2014. február 12., szerda

Futás - Az 5. hónap.

Végre hazai talajon! Nem is kívánhatnék ennél többet. Egyelőre csak az Alsóörs-Káptalanfüred szakaszon koptatom a Balaton mellett húzódó bicikliutat. 4 km oda, 4 km vissza. Sík terep, pont nekem való.

Néha fácánkakasok viaskodására figyelek fel, néha új pocoktúrásokat fedezek fel az út mentén, néha hatalmas madarak reppennek fel a nádasból, néha lekövet egy-egy kismadár.

Futás után lent a parton nyújtok és közben csak bámulom a Balatont, a jeges vízen ringatózó kacsákat, a hattyúkat, a víz felett repülő sirályokat vagy éppen a tihanyi apátság homályba vesző sziluettjét.







6 megjegyzés:

kavics írta...

Ó, nagyon szép, ahogy leíṛtad, kedvet kaptam ott veled együtt futni... :-D

J. írta...

:))

Holdgyöngy írta...

A vizes fotóid nagyon megfogtak. Ha majd ismét Tihanyban jártok, azt hiszem az aszófői rész felé van a Borsos Miklós nyaralója, volt nyaralója, a B. Kéry Ilona írt róla Kertem címen könyvet. Nagyon izgat, mi lehet vele? Megkeresnétek nekem? Annyit sikerült kinyomoznom, hogy egy alapítvány felügyeli. A könyv megfogott nagyon, ezért érdekel a sorsa. Köszönöm.

J. írta...

Hű, de izgalmas feladat! Remélem, sikerül utána járnunk :)
Csodaszép a Balaton. Ezeket a képeket nyújtás után készítettem a telefonommal(!), majd otthon meglepődve vettem észre, hogy ezen a masinán bizony vannak további finomítási lehetőségek is. Őrület, mit ki nem találnak.

Holdgyöngy írta...

Én telefonnal ritkán fotózok. Nem tudtam letölteni. Egy éve kényszerültem rá, akkor sikerültek a fotók, jobb híján. Ma már ezek a telefonok, többnyire mellékesen telefonok. Az a 2. fotód nagyon szép lett.

J. írta...

Köszönöm :) Én is ritkán fényképezek telefonnal, ezért is lepődtem meg, mi mindenre képes.
Képzeld, Holdgyöngy! Az internetnek hála, sikerült kideríteni, hol van a nyaraló :)

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster