"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2014. január 12., vasárnap

Zsákolás, dobozolás...

... pakolás, megszüntetés, felmondás, elszámolás, kijelentkezés, lemondás... és még folytathatnám ezt a magából nyugalmat nemigen árasztó felsorolást. Költözünk. Lezárul egy szakasz. Nagy levegőt veszünk, benntartjuk és miközben szép lassan kiengedjük, elkezdődik egy új, átmeneti(!) időszak az életünkben.

Boronaházunk ajtaján innen és túl.
Egy valamit már régóta tudunk: úgy nem fog menni a váltás, hogy egyik nap még itt élünk, a másik nap már ott élünk. Nagy könnyelműség, sőt mondhatni a mai időkben nagyfokú luxus lenne mindent felégetni és úgy megindulni. Az all in-ből mi már kinőttünk, meg különben sem tudok pókerezni.

Készítettem egy tervet az elkövetkezendő napokra. Szerencsére kicsi a lakás és annak idején bútorozottan vettük ki, így bútorokat nem kell hazaköltöztetnünk. Úgy tervezem, összeírom mi az, amire még szükségem lesz itt és azokat a holmikat elkülönítem. Minden mást elpakolok vagy kidobok. Maci persze annak örülne a legjobban, ha a jelentősebb rész a kukában landolna. Szerinte én egy gyűjtögető vagyok... ez persze nem igaz :)

Délelőttönként majd intézem az ügyes-bajos teendőket és emellett minden nap össze fogok pakolni 1, azaz egy darab helyiséget, hogy mire a fiúk jönnek, elkészüljek mindennel. A sorrend lehet, hogy változni fog, de valahogy így gondoltam ki:
Hétfő - lenti tároló
Kedd - hálószoba
Szerda - fürdőszoba
Csütörtök - konyha-nappali
Péntek - átgondolom, hogy mit nem csináltam meg.
Szombat - jönnek a fiúk, megpakoljuk az autót.
Vasárnap - mennek a fiúk meg Lehelke, én meg pár napra maradok egyedül.

A következő héten takarítás, elszámolás, aztán búcsút intünk. Ez a terv. És hogy mennyi kedvem van a kivitelezéséhez? Nulla és ajjajjaj.

"...de ha csak dünnyögsz, mardosod magad
és nyaldosod a sebeidet
ami ma még az ajtón bejött,
holnap a kulcslyukon kimegy..."

8 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Minden jót! Erőt, s várjuk a folytatást:)

J. írta...

Köszönjük :)

Timi írta...

Kitartás! Elég nehéz program, jó lesz túlesni rajta...

kavics írta...

Minden bezárult ajtó után nyílik egy újabb. A Ti ajtótok meg már félig nyitva vár... jó pakolászást! :-)

J. írta...

Rám fér nagyon a biztatás :)

J. írta...

Köszönöm Nektek a kedves szavakat!!! :)

Holdgyöngy írta...

Én inkább majd az itthoni léthez kívánok sikert, nem tudom mennyit voltatok távol át kell állnotok, az biztos. Milyen lesz neked Lehelke nélkül? Erőt, kitartást neked, nektek. Jól átgondltad, eltervezted.

J. írta...

Köszönjük! Elméletben tényleg jó vagyok. Jobb, ha nem is gondolok arra, hogy milyen lesz teljesen egyedül. De szerencsére most csak pár napról lesz szó. (Bizom benne, hogy Lehikém nem fogja úgy érezni, hogy cserbenhagytam.)

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster