"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2014. január 8., szerda

Számot vetek

A tavalyi év legelső percében tudtam, hogy a 2013-as év nem a mi évünk lesz. Csak egy megérzés volt, de beigazolódott... legalábbis amikor benne voltunk a sűrűjében, akkor így éreztem.

Egy évvel ezelőtt, amikor a mamám lelke nálam járt, hogy tudtomra adja, minden úgy történik, ahogyan történnie kell és ne féljek semmitől, az azért volt, mert ő nagyon jól tudta, hogyan élem majd meg a rajtam kívülálló okokból bekövetkező változásokat.

Bizonyos történések megítélése kizárólag attól függ, hogy milyen időtávlatból szemlélem azt. Csak én ezt folyton elfelejtem és hajlamos vagyok rettenetesen kétségbe esni és megijedni, ha porszem kerül a gépezetbe és valami nem úgy történik, ahogyan azt én jó előre (értsd: évek) elterveztem. Pedig azok az események, amelyek az adott pillanatban rossznak, borzalmasnak vagy éppen teljesen megoldhatatlannak tűnnek, idővel úgyis veszítenek a súlyukból... eltörpülnek a teljes egész mellett. Így vagyok a tavalyi év elején bekövetkező változásokkal is.

Azt hiszem, nyugodtan kijelenthetem, hogy a tavalyi év egy sorsfordító évvé lépett elő az életünkben. Örülök, hogy vége lett és valami új kezdődik. A 2013-as év végével lezártnak tekintem a trolliai életszakaszunkat abban a formájában, ahogyan azt eddig éltük - bár egyelőre még nem hagyjuk teljesen magunk mögött. A 2014-es év sok újat hoz majd, de összességében egy nagyon jó év lesz, érzem.

Persze tisztában vagyok azzal, hogy mindenki maga alakítja az életét, de azért jó néha játszadozni a számokkal is és elhinni, hogy tényleg nincsenek véletlenek és a számok bizony dolgoznak a háttérben. Ha majd nehezebb napok jönnek (mert egészen biztosan lesznek ilyenek is), jó lesz visszaolvasni ezt a pár mondatot:

"Az 1-es személyes év mindig új lehetőségeket rejt magában. Ehhez olyan váratlan eseményeket tartogat számukra az Univerzum, amelyeket ha elmulasztanak – mert félnek az újdonságtól, a kiszámíthatatlanságtól, a bizonytalanságoktól –, később biztosan bánni fogják. Kitűnő év ez a teljes megújuláshoz, egy új arculat felépítéséhez, a régóta dédelgetett célok, vágyak megvalósításának elindításához vagy önvalójuk fölfedezéséhez. Aki egy új vállalkozás elindításban gondolkodik, vagy éppen mostanában kapott új állásajánlatot, lépjen máris a tettek mezejére, ne halogassa a döntését, hiszen kivételes és talán egyedi alkalom ez a mostani!" 
(Forrás: ITT)

2 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

A harmadik bekezdésed nagyon igaz, s még azt tenném hozzá, hogy előre is visznek, csak legfeljebb túl kell élni.A számok azt hiszem tényleg dolgoznak. Szép évet neked, szebbet!

kavics írta...

Azt gondolom, minden évünk sorsfordító év, a kérdés, hogy fordítunk e rajta vagy sem (höhö én sem mindig teszem) és nem a véletlenek műve, amit sokszor "evvel" intézünk el.

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster