"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2014. január 15., szerda

Mondom a zuramnak, ...

... Maci, ha az elkövetkezendő 2 évben a "Nincs egy göncöm sem, amit felvehetnék!" mondat találna kicsúszni a számon, akkor légy szíves, verjél fejbe.

Túl vagyok a nehezén. A ruhásszekrények kipakolása volt a legmacerásabb. Tudom, tudom. Lehetett volna gyorsabban is csinálni, pikk-pakk módra bezsákolni mindent, de én próbáltam egy kis rendszert vinni a káoszba. Igyekeztem mindent feliratozni,  a ruhák dupla zsákokban, a könyvek erős szatyrokban, a cipők és minden egyéb dobozokban várják a folytatást. A kényesebb, törékenyebb holmikat műanyag dobozokba pakoltam. Terv szerint haladok, holnap már csak a fürdőszobát kell kipakolnom, azzal gyorsan megleszek.

A legkényesebb holmi.
(Ez itt nem a reklám helye, de tényleg praktikusak ezek a dobozok.)
Szerintem ezen a képen nem Jerry-re, hanem a sajtra fókuszál, imádja. Sajtmatyi.
Lehelke szinte mindvégig körülöttem van. Olyan, mint egy kisgyerek. Mindent megnéz, mindenbe belemászik, amit tud, azt lenyúl, a műanyag gyorskötözőkért egyenesen megőrül... mit neki bolti játék! Ha elfárad, elvonul és pihen egyet.

Frissen mosott párnák között édes a pihenés...  finom öblítő illatú lesz az egész macsek.
Az egész pakolásban az a legnehezebb, hogy kitaláljam mi az, amire még szükségem lesz itt... no de ez legyen a legnagyobb problémám az elkövetkezendő napokban.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster