"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2014. január 11., szombat

Futás - A 4. hónap

Pontosabban a három és feledik, mert fél hónapon át nem futottam - csak a buszra.  Számítottam rá, hogy így lesz, nem ért meglepetésként. A hosszú kihagyás után ma délután voltam először... úgy is ment.

A 8 és feles, 3 emelkedős kört egyelőre még pihentetem. Ma egy barátságosabb és kevésbé meredek 7 km-es útvonalat választottam. Úgy érzem, viszonylag jó kondiban vagyok, ezért nagyon remélem, hogy nem lesz túl nehéz visszafutnom magam.

A hidegebb idő egyik kellemetlen következménye - a folyamatos orrfújás mellett - az, hogy futás közben elég rendesen könnyezik a szemem. Azt hiszem, nem ártana szereznem egy futószemüveg-féleséget. Már előre látom, mekkora tortúra lesz ez nekem. A fejemre passzoló napszemüveget is elég nehezen találok magamnak - ja, ja, mert nagy a fejem :) - pedig abból azért kicsit szélesebb a kínálat... Van egy olyan érzésem, hogy ezt bizony nem fogom megúszni.

6 megjegyzés:

kavics írta...

Nagyon jó a zene, egyszerre bizdít és "sokkol" kedvet kaptam a futáshoz... :-D no nem ebben a tempóban :-o

J. írta...

Nagyon örülök, hogy tetszik :) Fuss, Kavics, fuss! :)
Én csak RHCP-re futok - na én sem ebben a tempóban. Próbáltam már másra is, de nem ment. Nem jelent semmit, de egyszer Madonna is azt nyilatkozta valahol, hogy az ő zenéjükre tud a legjobban edzeni. A Live at Slane Castle c. koncertfelvétel fent van a youtube-on is egészben. Futáshoz a legjobb, visz magával - persze csak akkor, ha valaki szereti az ilyen muzsikát.

kavics írta...

Fuss, Forest, fuss.... :-D
Vagy a RHCP vagy a férjem... csak győzzem szusszal... :-)

J. írta...

Vidd magaddal őt is :)

kavics írta...

Ó, neki nem kell kétszer mondani... Sportkanone.. :-)

J. írta...

:))

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster