"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2014. január 20., hétfő

Festés

Amikor a főbérlőnk kitalálta, hogy KÖZÖSEN fessük ki a lakást, mert ők a korábbi bérlővel is úgy csinálták és blablabla... brr... még a hideg is kirázott. - Nincs az a pénz, amiért én a szabadidőmben egy teljes napot önként együtt töltenék egy trollal. - Mondtam neki, hogy mi ezt a festés témát még meghánynánk-vetnénk itthon és majd jelentkezem nála, hogy mire jutottunk.

Ismerve az itteni szakik tarifáját, enyhén szólva is nagy luxus lenne velük kifestetni. Persze, ha milliomosok lennénk... na ja, akkor nem is lennék most itt... szóval jobban járunk, ha mi csináljuk meg. Pár éve otthon is hamar végeztünk a lakás kifestésével, pontosabban végzett Maci, mert az én kezdeti lelkesedésem akkor elég hamar cserben hagyott :) A hátam közepére sem kívánom az egészet, de igyekszem összeszedni magam.

Felhívtam a nőt és mondtam neki, hogy a hét folyamán megcsináljuk. Nélküle. - Úgyis csak láb alatt lenne... persze ezt nem mondtam. - Szombaton reggel pedig megejthetnénk az elszámolást, kulcsátadást. Megint szép hét következik. A terv már elkészült, nagyjából... már nagyon-nagyon unom.

Sebaj, szombaton köd utánam :)

Csak csendesen megjegyzem, hogy nagyon örültem volna, ha annak idején mi is így kaptuk volna vissza a lakásunkat és nem retkesen, büdösen és teljesen lelakva... még visszagondolni is rémes... több, mint 10 óra utazás után, késő este, hullafáradtan, a könnyeimet nyelve milyen jól esett a berohadt hűtőajtót kinyitni... és ez csak a kezdet volt... a többit inkább le se írom.

2 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Megértelek, a fiam lakást én rendeztem évekig. Éveket vett el az életemből, mire beletanultam az albérlet kiadásba..

J. írta...

Bele sem merek gondolni, hogy az évek során mi mindenen mehettél keresztül.

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster