"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2014. január 1., szerda

Boldogságos új évet kívánok!


"Tizenkét óra van. Az éjszakában most fejezte be körforgását a Föld, s most kezd egy újabb égi kör írásába. Fejünk fölött, mint forgó kristálygömb, a csillagos egyetem. De a mi szívünk e pillanatban egyedül Övé, e csodálatos mozgás, múlás és érkezés Uráé. S ezt ne feledjük el a legharsányabb szilveszteri zsivajban se: véghetetlen csendben és szelíden Isten most hajtja át csillagnyájait az óesztendőből az újesztendő mezőire."

(Pilinszky János)

4 megjegyzés:

kavics írta...

BÚÉK! :-)

lamva írta...

Szia Judit!
Nem jöttök mostanában haza esetleg?
A (jó)multkor nem jött össze a találka!
Sok puszi!
Éva

J. írta...

Hú, most egy kicsit hirtelen nem is tudtam kit bújhat meg a "lamva" név mögött... SpvedÉvim, ugye Te vagy az? Megyünk, megyünk... lassacskán.

lamva írta...

Helló, én vagyok az, a SPVED!
Most nézem a blogot tovább, hogy csomagolsz!!
Akkor végleg?
Na, majd ha itthon vagy, és van rá kis időd, jelentkezz! Gondolom sok a hercehurca, de azért majd várom!
Nekem a telszámom-emailem is a régi.
Hu, kitartás, föl a fejjel, én is gyűjtögető vagyok, de néha berágok, kidobok egy csomó mindent, és még sose bántam meg!
Sok puszi!
Éva

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster