"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2013. december 12., csütörtök

Futás - A 3. hónap

Sikerült visszatornásznom, pontosabban visszafutnom magam arra a szintre, ahol október végén voltam. Ha ez így marad, nagyon boldog leszek. Elég nehéz összehangolnom a futást a munkás napjaimmal, de igyekszem 2 napnál nem többet kihagyni. A karácsonytól vízkeresztig tartó időszakhoz viszont nem fűzök túl sok reményt. Későn fogok hazaérni és éhesen, ráadásul tök sötétben egészen biztos, hogy nem fogok futni. Régen nem paráztam. Messze az átlag feletti volt a közbiztonság errefelé... de változnak az idők...

Erről jut eszembe: egy időben rengeteg macska kószált a környékünkön. Aztán új arcok költöztek a szomszéd utcába és a macskák egyszer csak eltűntek. Van összefüggés? Ááá, hülyeség... én kérek elnézést :)

Azért annak örülök, hogy Lehelkém nem utcai harcos.

4 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Sajnos lehet összefüggés. A faluban az ismerősöm szomszédai mérgezik őket, tőlünk távol, 20 percre. Vajon az én Mózsijaimmal mi történhetett, egyszerre a kettővel?

J. írta...

Azért az mindig meghökkent, hogy az ember mire képes... persze ez egy elég összetett téma: felelős állattartás, kóbor állatok... oldalakon keresztül lehetne erről értekezni... Mérget kihelyezni?! Büntetlenül?! Szegény Mózsik. Úgy bíztam benne, hogy hazatérnek.

kavics írta...

Minden elismerésem a kitartásodért a futásnál!!! Rég volt, hogy rendszeresen futottam.. :-(

J. írta...

Hú, köszi, de van még hova fejlődnöm, mert a tipikus kifogások bizony nálam is megvannak. A "hideg van" (pedig igazából csak az első 5-10 percben van hideg, utána már nem érzem) vagy a "hüdenagyon fáradt vagyok" (pedig futás közben és után nem érzem fáradtnak magam). Ezeket szeretném végleg legyőzni. Egyébként a futást szívből ajánlom mindenkinek, mert látványosan lehet vele fejlődni.

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster