"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2013. november 5., kedd

A nagy túlélő

Idén a muskátlik között egy csíkos szemű szerzetre bukkantam. Hamar összebarátkoztunk, a szövetségesemmé fogadtam és "A legkedvesebb kolléga 2013" címet adományoztam neki.
 
(Ha ő a legkedvesebb, vajon milyen lehet a többi?) 
 
Íme, aki bearanyozta munkás napjaimat:

Sáskám.
Féltem, hogy a muskátlik halálával neki is kampec lesz, hiszen a kis bicebócának az egyik lába már amúgy is hiányzott, szóval nem sok esélyt adtam neki, de legnagyobb meglepetésemre túlélte a hatalmas pusztítást. Elbújt egy napozószék mögé.
 
Nagyon megörültem, amikor rátaláltam. Gyorsan biztonságos helyre vittem, a nap hőse pedig mintha mi sem történt volna, vígan sütkérezett tovább a novemberi napsütésben.
 
Nem tudom, hogy találkozunk-e még, ezért ma nehéz szívvel ugyan, de elbúcsúztam tőle. Nem, nem vagyok bolond, tudom hogy egy ízeltlábúról van szó...

6 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Tücsok? Mindegy, aki barát az állatbarát is lehet.

kavics írta...

Különleges, kedves kollégára találtál...az ilyet mindig meg kell becsülni! :-) (tényleg ő a legkedvesebb..? :-o)

J. írta...

Kedves Holdgyöngy! Azt hiszem, az én barim az egy sáska. Termetéből ítélve nőstény lehet.

J. írta...

Kedves Kavics! Kicsit elszomorító, de a sok kígyó, kaméleon és talpnyaló csúszómászó mellett tényleg ő a legkedvesebb.

kavics írta...

Érthető! Én is sáskapárti vagyok, próbálom is őket az életembe "begyűjteni".
A kollégákat meg sajnos nem lehet megválogatni (legtöbb esetben) :-(

J. írta...

Nagyon sajnos... de jön még kutyára dér!

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster