"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2013. november 14., csütörtök

A kicsi és a nagy

Még a nyáron kezdtem el varrni ezt a két tildás figurát. Nem teljesen olyanok, mint amilyen az eredeti volt. A testrészek összeillesztése során egy kicsit nem figyeltem oda és emiatt elkövettem egy nagy hibát akkor. Mivel "Echte Handarbeit" és semmi elektronika, azaz varrógép híján kézzel öltögetek, ezért elég macerás lett volna - és lusta is voltam - visszabontani és újravarrni a maci testét... A lényeg a lényeg: akkor nem fejeztem be, most viszont volt elég időm és türelmem, így ta-ra-ra-rattta-taaam: elkészültek.



A kicsi és a nagy - két jó barát.
Apropó, a varrásról jut eszembe... Nagypapám egyes számú dédunokája az óperenciás tengeren túl igazán különleges és szép módját választotta a papa iránt érzett szeretetének és kötődésének a kifejezésére:

I love it.

2 megjegyzés:

kavics írta...

Ügyes vagy, a 3. kép a kedvencem... :-)

J. írta...

Köszönöm, nekem is az a kedvencem:)

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster