"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2013. október 9., szerda

Az utolsó prémvadász

Nemrég néztem meg ezt a filmet... nagy kedvenc lett. A lélegzetelállító képekkel, Leonard Cohen zenéjével egyszerűen telitalálat és nagyon jó bizonyítéka annak, hogy alacsony költségvetéssel, hollywoodi sztárok, jó kocsik, jó pasik és mégjobb nők nélkül, valamint a háborús, drogos, erőszakos és szexjelenetek mellőzésével is lehet jó mozit csinálni, mert az emberek igenis vágynak az ilyen filmekre... én legalábbis biztosan.

... hideg, borongós délután vagy este... meleg takaró... nagy bögre forró kakaó... süti... és ez a film...

7 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Megnézem majd magányos hétvégémen, köszönöm az ajánlást. Én meg egy kutyás könyvet olvastam ,ha szólhat kutyákról (nem is szólt) emberek nélkül: Richard Adams: Gazdátlanok.

J. írta...

A könyvet felveszem a téli listámra, köszönöm!

Holdgyöngy írta...

Jöttem filmet nézni.

J. írta...

Remélem, tetszeni fog :)

Katalin írta...

uhh ez tényleg

nagyon

kavics írta...

Most olvasom csak, hogy Téged is megfogott a film. Ezerszer is vevő vagyok az ilyen alkotásokra a "menő" filmekkeé szemben. Ez év januárjában én is írtam erről a blogomban. :-)

J. írta...

Hú, engem aztán tényleg nagyon! Nem telik el úgy hét, hogy ne néznék bele vagy hallgatnám meg a zenéjét. Már megyek is hozzád olvasni!

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster