"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2013. október 30., szerda

A horgászfeleség

A férj egy pár órai horgászat után úgy dönt, hogy kiköt a csónakjával, és pihen egy kicsit. A felesége viszont elhatározza, hogy elviszi a csónakot és majd olvasgat a tó közepén. Beindítja a motort, behajózik, és lehorgonyoz. Nem sokkal később megjelenik a horgászellenőr.

- Hölgyem! A tónak ezen a részen tilos a horgászat!
- De kérem, én nem horgászom, hanem olvasok!
- Igen, de minden eszköze megvan a horgászathoz, és bármikor elkezdheti!
- De mondom, hogy olvasok!
- Ha nem megy máshova, föl kell, hogy jelentsem!
- Olvasásért?!
- Nem, hanem mert tiltott területen horgászik! Most lehet, hogy olvas, de minden eszköze megvan a horgászathoz, és bármikor elkezdheti!
- Jó, én meg akkor följelentem magát szexuális zaklatásért!
- De hiszen magához sem értem! Nem is csináltam semmit!
- De minden eszköze megvan hozzá, és bármikor elkezdheti!
- További szép napot Hölgyem! - mondta az ellenőr és ezzel továbbevezett.

A tanulság:
Soha ne vitatkozz olyan nővel, aki olvas, mert ő valószínű, hogy gondolkodni is tud!


Ezt Holdgyöngynél olvastam ma és mint leendő horgászfeleségnek, muszáj volt elhoznom. :)

5 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Legalább ti is jól szórakoztatok!

J. írta...

Mióta olvastam, csak kuncogok magamban, ha eszembe jut :)

kavics írta...

Veletek kuncogok én is, nagyon jó :-)

J. írta...

Isten hozott a "klubban", kavics!

kavics írta...

Köszönöm, szívesen olvasgatlak :-)

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster