"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2013. szeptember 5., csütörtök

Házfelújítás

Nem, nem a boronaházé, de ennek ellenére a mai nap egészen biztosan 2013 eddigi legszebb napjaként kerül féltve őrzött emlékeim közé. Minden egyes percét imádtam.

Hirtelen ötlettől vezérelve délben felkerekedtünk és felmentünk a kedvenc völgyünkbe. Amolyan menedékféle hely ez nekünk itt Trolliában. Jó, hogy felfedeztük, szeretem. Van itt minden, ami ahhoz kell, hogy kikapcsoljunk és jól érezzük magunkat - tó, erdő, madárcsicsergés, kristálytiszta vizű hegyi patak... már csak a horgászbot hiányzott.


Ma még egy mókust is láttunk. :) Ha nyitott szemmel jár az ember, különös dolgokra bukkanhat az erdőben.

Vajon ki lakik itt?
Pár méterrel távolabb, fenyőfák ölelésében pedig ezt találtuk:

Nem vitás, ez bizony egy elhagyatott vagy inkább egy be nem fejezett hobbit-lak lehet.
Valahogy olyan egyértelműnek tűnt, hogy emellett nem lehet csak úgy egyszerűen továbbmenni, hogy ezt bizony folytatni kell.


Egy kis moha, néhány faág, toboz, kő és máris sokkal otthonosabb lett a kicsi hajlék.

Tobozokból kör alakú fekhely készült, a "tábortűz" köré pedig 12 kis kavics került ülőke gyanánt, ha többen lennének :)
Remélem, valaki folytatja majd a kőkerítés megépítését...
"Elég, ha ebéd után tíz percre ledőlsz pihenni. Elég, ha munkahelyedre lassan és kényelmesen haladsz és néha megállasz, hogy egy fát, egy virágot, vagy egy madarat megnézz. Elég, ha fél órával üldögélsz tovább a padon, mint amennyit előre szántál magadnak. Mert szépen süt a nap és a szellőnek kellemes, meleg virágszaga van. Elég, ha minden hetedik napon nem dolgozol semmit, csak örvendesz annak, hogy élsz és hogy szép a világ, amiben élsz."
 (Wass Albert)

4 megjegyzés:

Mammka írta...

Ó,ez az idézet!és képzeld,próbálok így élni.Rohanok dolgozni,mert késésben vagyok,aztán megtorpanok és lassítok,meg ilyenek...:)Szépséges bejegyzés.
Nevemre kattintva megtalálod az új blogomat.:)

J. írta...

Kedves Mammka!
Én egyelőre az "Elég, ha minden hetedik napon nem dolgozol semmit"-nél tartok és egyfolytában rohanok. De lassítani kell, mert ez tényleg nem vezet sehova.
Kerestem a régi csipkét és nem találtam, mire észrevettem, hogy antik csipke :)

kavics írta...

Nagyon szép dolgokra leltetek ott az erdőben... ezt az idézetet (is) én is bejegyeztem már a blogomba... :-) Szeretem Wass Albertet (is)

J. írta...

Én is :) meg az erdőt is :)

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster