"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2013. augusztus 9., péntek

Out of time

Számomra teljességgel hihetetlen EZ:

Sziget - Pop-Rock Nagyszínpad - 2013.08.09., 21.30
Blur

Mit nem adtam volna ezért úgy 15-20 éve... az egyik kedvenc zenekarom... a sors fintora, hogy én itt, ők meg otthon...
 
Annak idején hányszor, de hányszor írtam fel a kívánságlistára, hogy én bizony a Blurt szeretném látni a következő évben a Szigeten... soha nem hívták meg.

De mit is vártam én, naiv tizenhuszonéves? Hiszen bizonyos arcoknak még a Red Hot Chili Peppers sem elég jó ahhoz, hogy leszervezzék őket... Ugyan ki veszi azt be, hogy pont ők ne mozgatnának meg elég embert?!

Jaj, de lennék most pár évvel fiatalabb!


Blur: Out Of Time

Where's the love song?

To set us free
Too many people down
Everything turning the wrong way around
And I don't know what love will be
But if we start dreaming now
Lord knows we'll never leave the clouds

And you've been so busy lately
that you haven't found the time
To open up your mind
And watch the world spinning gently out of time

Feel the sunshine on your face
It's in a computer now
Gone to the future, way out in space

Tell me I'm not dreaming but are we out of time?
We're out of time

Out of time

2 megjegyzés:

Mammka írta...

Értelek!!!!Hasonlókat én is éltem át néha....Talán mostanában...
Merre vagy most,ha nem itthon?Ha szabad megkérdezni...

J. írta...

Taljánország északi részén :(

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster