"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2013. július 2., kedd

A két Szürke és a piros

Tegnap délután hirtelen varrni támadt kedvem. Milyen jó, hogy van nekem az a nagyon szép, nagyon régi, lábbal hajtós varrógépem, ami olyan gyönyörűen varr még mindig!


Hát igen, ez a gépezet maga a csoda. Csupán egyetlen egy baj van vele: nem ott van, ahol én... Hej, pedig de jó is lett volna... na mindegy, majd csinálok valami mást, gondoltam. Főztem egy kapucsínót, ücsörögtem egy kicsit, de a varrnom-kellene-érzés csak nem akart alábbhagyni bennem. Nehogy már ne tudjak varrógép nélkül létezni! És hirtelen eszembe jutott az is, hogy semmilyen erre a célra bevethető anyagféleség sincs itt... de ekkor már nem volt visszaút. Nyomtattam pár szabásmintát, elővettem tűt, cérnát és néhány, valamire még jó lehet címszóval elcsomagolt ruhát a szekrényem aljából.

Nyissz, ez volt a szürke pólóm. Nyassz, ez volt a piros pólóm. Pár összeszurkált ujjbegy után - 100% Handarbeit - ez lett belőle:

Elölről.
Hátulról.
Nem, ez nem egér. Ez egy macska. A változatosság kedvéért egy szürke :) macska.

A két Szürke.
Lehinek is tök jól áll a piros... Emlékszem, egyszer egészségügyi okokból (a spot on cseppektől kihullott a szőre... akkor használtuk először és utoljára) varrtam neki egy piros kis köpönyeget "védőruha" gyanánt... a mellső lábait kis hurkokba kellett beakasztani, a nyakán pedig patenttel lehetett rögzíteni. Szegénykém, amikor vágtázott tisztára úgy nézett ki, mint Zorro... persze álarc nélkül.

2 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon ügyes vagy, szép lett. Nekem varrógéppel sem sikerült volna szebbre.

J. írta...

Köszi, Timi! :)

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster