"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2012. április 28., szombat

Gyerekszáj

Nagyon szeretem, ha a gyerekek mesélnek, így nem is csoda, hogy Marcello D'Orta könyvei egyből rabul ejtettek sok-sok évvel ezelőtt. Ez volt az első, ami annak idején a kezembe akadt:


Nagyon jó néha belelapozgatni... főleg egy nehezebb nap után, mert egyből jó kedvem lesz tőle. Nemrég fedeztem fel, hogy online is elérhető itt:


Ezt a könyvet azóta már több másik is követte. Nagy vágyam, hogy majd, ha eljön az az idő, ezek a könyvek ott sorakozzanak a könyvespolcunkon. A könyvespolcunkon, ami még nem is létezik, de már gondolatban telis-tele van könyvekkel.

Egy kis ízelítő a könyvből:

Beszélj a tanítódról!
  
Az én tanítómat Marcello D'Ortának hivják, elsőbe lett az enyém, mikor ovodába jártam, nem volt az enyém.

Nagyon szeretem őt, mert jó és egy csomó mindenre megtanít bennünket. Kéntelen bennünket verni, amiért nem fogadunk neki szót. látcólag harminc éves, de egy kicsit öttel több. Szakállas, szemüveges. A haja egy kicsit barna, egy kicsit szőke. Kék és zöld szemet visel. Nyáron lebarnul, télen nem. Egy kicsit magas és egy kicsit alacsony, játcik velünk és kéntelen verni bennünket. Nincs valami jóba a többi tanítónénivel, mert a többi tanítónéni csak kiabál és játca az eszit és minél öregebb annál jobban játca az eszit, és álandóan cigerettázik a folyosón és nem tud semmit. Az én tanítóm elmagyarázott nekünk bizonyos dolgokat, és megmondta hogy ,,mit tuggya azt a többi tanítónéni!'' Az én tanítóm nagyon jól rajzol és mindenki hozzá jön, de karácsonyi meg anyáknapi ajándékot nem tud csinálni, ezért az anyák mindig duzzogni szoknak. Ő sose akar semmi évvégi ajándékot, de mi akkoris adunk neki.

Én az idén olyan ajándékot hozok neki, amiér 10000 lírát fizetek, a felit édesanyám álja, a másik felit Armaduccióé.


1 megjegyzés:

Timi írta...

nekem is megvan, nagyon jópofa :)

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster