"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2012. április 5., csütörtök

+3908231...

Január óta rendszeresen hívogat egy számomra ismeretlen telefonszámról valaki. +3908231937401 Ahogy az lenni szokott, a lehető legidétlenebb időpontokban: éjjel, kora reggel... Alapból nem fogadok rejtett vagy ismeretlen számú hívásokat, ezt sem vettem fel. Az viszont egyre inkább érdekelt, vajon ki rejtőzhet emögött az olaszországi szám mögött. Megkérdeztem hát a góglit.

Egy okos, olasz oldal adta meg végül a választ: ez egy "lehúzós-átverős, nápolyi akcentusú" telefonszám, úgyhogy senki ne vegye fel, ha erről a számról keresik és ne is hívja vissza!!!

Nagyon úgy tűnik nekem, hogy itt Olaszországban sem folyik diszkrétebben az adatkezelés, mint otthon. Most már nagyon érdekelne, hogy titkosított telefonszám, mint olyan valóban létezik-e?

Az otthoni telefonszámon - ami szintén nem nyilvános... na nem mintha annyira nagyon promi vagy vip lennék - például Veszprémi Napló előfizetést próbáltak rám sózni. Amikor megkérdeztem, hogy honnan szerezték meg a telefonszámomat, akkor azt válaszolták, hogy az adatbázisukból. Amikor megkérdeztem, hogy mégis milyen adatbázisból dolgoznak, akkor csak hebegtek. Az ő adatbázisukban az én telefonszámom mellett a "Kovács István" név és egy bándi lakcím szerepelt. Nagyszerű! Én, mint bándi Kovács István... már kétszer töröltettem magam ebből az adatbázisból, de szerintem hiába.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster