"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2012. március 9., péntek

UPC 4.

Pár hete újra hívtak a UPC-től, ugyanazzal az ügyintézővel beszéltem, akivel már ezelőtt oly sokszor. Én újra elmondtam, hogy nem fogok olyan szolgáltatásért fizetni, amit nem vettem igénybe, ő pedig újra elmondta, hogy az illetékes kollégái visszahallgatták azt a bizonyos telefonbeszélgetést, amelyikben én állítólag lemondtam a szolgáltatást és azt állapították meg, hogy ami szerintem úgy volt, az szerintük nem úgy volt. Szokásos történet... Aztán persze kiderült, hogy nem is azt a beszélgetést hallgatták vissza, amelyiket kellett volna, hanem egy két hónappal korábbit.
Kértem a fiatalembert, hogy akkor legyenek szívesek mindezt írásban is közöljék velem. Sőt, az összes velem folytatott telefonos beszélgetésről is kértem egy kivonatot és mondtam neki, hogy ha lehet, akkor mindezt szíveskedjenek postai úton, tértivevénnyel elküldeni.
Ma érkezett egy féloldalas levél a UPC-től - persze tértivevény és a telefonbeszélgetések szöveges kivonata nélkül - viszont: az általam vitatott 2011.06.01 - 2011.07.05 közötti időszakra vonatkozóan 5.645 Ft-ot jóváírtak, az egyenlegemben bekövetkezett változást majd a végső bizonylatuk fogja tartalmazni.

Így 10 hónap elteltével már csak a végső bizonylatukra leszek kíváncsi.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster