"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2012. február 3., péntek

Téli Tihany előtt

A fogcsikorgató hideggel együtt mi is megérkeztünk. Tudom én, hogy tél van és az a normális, ha ilyenkor hideg van, de azért menyire nagyon jó lett volna, ha ez a szibériai idő nem éppen most ér ide hozzánk. Holnap lesz a kedvenc tihanyi teljesítménytúránk, amit idén nagy valószínűséggel ki fogunk hagyni. Magamat ismerve biztos vagyok benne, hogy képtelen lennék órákon át mínusz 10-15 fokban gyalogolni. Pedig már mennyire vártuk ezt a túrát!
Elképzelésem sincs, hogy milyen hideg lesz holnap, de ha "csak" olyan lesz, mint ma - mínusz 14 fok volt -, akkor azt hiszem, nem túl sokan lesznek a túrán... vagy csak én vagyok ennyire lekvár?

Jó lenne, ha a szervezők az időjárásra való tekintettel elhalasztanák egy héttel az idei Téli Tihanyt... kicsit bízom benne, hogy így lesz. Eddig nem találtam erre vonatkozóan semmilyen információt sem az interneten... bárcsak, bárcsak...

 Csík Zenekar - Hóban, fényben

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster