"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2011. december 25., vasárnap

Karácsonyi ajándék a bloggertől

Éppen karácsony előtt vettem észre, hogy a blogom fejlécében lévő kép valamilyen virtuális csoda (vagy inkább csapás) folytán átméreteződött. Az eredeti 960x279-es méret helyett 512x155-ben virít a lap tetején. Nem értem miért. A sablon HTML-kódját nem módosítottam, a header-wrapper méreténél továbbra is az eredeti width: 960px, height: 279px szerepel. (A gépünkön Windows 7 fut és Firefox-ot használok.)

Ez az egész azért különös a számomra, mert: van egy még éppen működőképes netbookunk (Windows XP, Firefox) és ha azon nézem a blogomat, akkor azt látom, hogy minden rendben van, a kép akkora, amekkorának lennie kell. Nem vagyok informatikus, nem értem az egészet.
Sajnos az interneten sem találtam erre vonatkozólag érdemi megoldást. Német oldalakon ilyen jó tanácsok vannak, hogy: törölni kell a "cookie"-kat... megtettem és semmi változás... meg hogy várni kell... várok.

Segítségre lenne szükségem.

Ha valaki tudja, mi lehet a probléma oka és hogyan lehet orvosolni, akkor kérem, ossza meg velem!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster