"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2011. október 5., szerda

UPC 3.

Csak hogy így szezon vége előtt egy hónappal - amikor már amúgy is kész vagyok teljesen - se legyen olyan egyszerű az életem...

Ma délután felhívott a UPC ügyfélszolgálatáról az a kedves erdélyi ügyintéző, aki legutóbb továbbította a panaszomat kivizsgálásra. Már kezdtem örülni, hogy végre lezáródik a történet, de nem. Továbbra is azt várják, hogy fizessek egy olyan szolgáltatásért, amit nem vettem igénybe. De persze írásba ezt még véletlenül sem adják, csak szóban közlik. Ha én bármit írásban szeretnék tőlük, akkor azt telefonon - szóban - nem kérhetem, csakis írásban és ők majd arra válaszolnak. Jesszusom, hol élünk?

Azért ezt a bizonyos levelet, amiben kérem, hogy írásban is közöljék mindazt, amit eddig csak szóban voltak képesek, még ebben a hónapban elküldöm nekik. Sajnos ebből a kb. 700 kilométeres távolságból elég macerás bármilyen otthoni ügyet elintézni, ezért én jövő év elejéig nem is nagyon akarok foglalkozni ezzel az egésszel. Majd, ha otthon leszünk.

Számomra olyan értelmetlen ez a hozzáállás a UPC részéről. Inkább pereskedjünk, minthogy belátnák, hogy nem nekik van igazuk. Persze értem én, hogy mire megy ki ez az egész. Azt gondolják a dörzsölt üzletemberek és jogászok, hogy az emberek 98%-a úgysem fordul ügyvédhez ilyen esetben, inkább befizeti a leszámlázott tételeket, csak hagyják végre békén. Azt pedig már ugye megtanultuk, hogy a sok kicsi az bizony sokra megy. Kíváncsi lennék, egy évben hány számjegyű bevételre tesznek szert jogtalanul (szerintük jogosan) leszámlázott tételekből... persze valamiből a menedzseri bónuszokat is ki kell fizetni.

Hozzáteszem: esetemben kb. 40 napnyi szolgáltatás az (ez pénzben kifejezve kb. 7000 forint), amin vitatkozunk. Mondtam is az ügyintézőnek, hogy nem arról van szó, hogy nem tudom kifizetni. Ez inkább amolyan elvi kérdés most már.

1 megjegyzés:

Pupa írta...

Nekik is elvi kérdés!
Egy fillért sem engednek , inkább ráköltenek 150x annyit de te pénzed kell, az jobban esik bárminél.
Ezt hívták rablógazdaságnak 90 elején.

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster