"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2011. augusztus 6., szombat

UPC 2.

Vasárnap gondoltam egy nagyot és még egyszer utoljára (?) felhívtam a UPC ügyfélszolgálatát, mert szerettem volna pontosan, dátumról dátumra összeszedni az elmúlt kb. 3,5 (!) hónap történéseit. De leginkább az érdekelt volna, hogy milyen kárt is okoztam én a UPC-nek 65.000 Ft értékben.
Nekik ugyebár a rendszerükben "minden" rögzítésre kerül, így gondoltam, nem okozhat problémát pár ügyintéző nevének a kiderítése meg a felmerülő számlatételek tisztázása.

Mint megtudtam, a 65.000 Ft-ot azért számlázták le, mert nem vittem vissza a beltéri egységet az ő általuk kijelölt átvételi ponthoz 5 napon belül.
Hogy is vittem volna vissza, amikor nem kaptam meg azt a levelet, aminek a kíséretében átvették volna a berendezést? És melyik dátumhoz képest is ketyeg az a bizonyos 5 napon belül?

- Pedig a rendszerben az áll, hogy kiküldtük.
- És ugyan hova? És kinek?
- Hát a szolgáltatási címre...
- És ajánlott levélként vagy tértivevénnyel?
- Azt én nem tudom megmondani, a postást kérdezze!
-Most viccel? Maga azt mondja, hogy kiküldték a levelet, de ezt semmivel nem tudja bizonyítani és ennek ellenére leszámláznak nekem 65.000 Ft-ot?
- Itt az áll, hogy kiküldtük a levelet... annyit tudok tenni, hogy kiküldöm még egyszer.
- Akkor legyen szíves és ha lehet akkor írja már oda a rendszerbe, hogy tértivevénnyel vagy ajánlottan... de legalább is elsőbbségi levélként legyenek szívesek postázni... És megmondaná nekem még egyszer a saját nevét?
Megmondta.
- Köszönöm. És azon kollégái nevét is meg tudná mondani, akikkel ezelőtt próbáltam volna elintézni az előfizetésem lemondását?
- Ilyen információt nem adhatok ki. Meg különben is, amikor a telefonhívások lezajlottak, akkor Önnek le kellett volna jegyeznie a neveket.
- Hogyan jegyeztem volna le, amikor nem lehet érteni soha, hogy mit mondanak, amikor felveszik a telefont?
- Ha érdekli, hogy kivel beszélt, akkor írjon egy levelet és majd arra kap választ.
- De ugye az sem lesz probléma, ha az ügyvédem fogja lekérni ezeket a neveket, mert nekem már nagyon elegem van abból, hogy folyamatosan hülyének néznek.
- Hölgyem, ki nézi magát hülyének?
- Nem is tudom... talán a UPC-ügyfélszolgálata, a maga kollégái?
- Miért mondja ezt?
- Nézze már meg, kérem, május 17-ig visszamenőleg hányszor próbáltam megszüntetni az előfizetésemet? Már vagy háromszor és maguk mindig az Általános Szerződési Feltételekre hivatkozva kitaláltak valamit, ami miatt mégsem szűnt meg, pedig az ÁSZF 9.2. pontjában az áll, hogy:

"Az Előfizető az Előfizetői Szerződést 8 napos felmondási határidővel bármikor jogosult rendes felmondással felmondani. A felmondást az ügyfélszolgálati irodához kell eljuttatni írásban, szóban vagy telefonon tett bejelentéssel."

Én ennek május 17-én eleget tettem és ennek ellenére mégis július 5-ig fizessek egy olyan szolgáltatásért, amit nem vettem igénybe?
- ... Látom, hogy ez az ügy már jó régóta húzódik... Tudná tartani a telefont, egyeztetnék a felettesemmel...
- Ne haragudjon, de nem tudna visszahívni Ön engem, ha már egyeztetett... még mielőtt teljesen lemerítem a telefon- egyenlegemet?
- Sajnos nem, mi innen nem tudunk kimenő hívást kezdemé- nyezni...
- Nagyon sajnálom, hogy ilyen körülmények között kell dolgoznia... természetesen tartom...
Tartottam.
- Köszönöm szépen a türelmét. Egyeztettem a feletteseimmel, akik azt mondták hogy ki fogják vizsgálni az ügyet, és a nem jogosan leszámlázott tételeket jóvá fogják írni Önnek.
- Érdekes, egészen eddig azt hajtogatták, hogy a rendszerük ezt nem engedi... most pedig hirtelen mégiscsak lehetséges? Hát ennek nagyon örülök. És akkor mindezt a május 17. + 8 nappal teszik majd?
- Valószínűleg igen. Május 17-ig visszamenőleg meg fogják hallgatni a telefonbeszélgetéseket és majd levélben kap értesítést.
- Tényleg? Az bizonyára nagyon érdekes lesz ugyanis elég ingerült voltam a beszélgetések során, de nem baj, csak hallgassák...

Szóval nekem már ügyem van a UPC-nél, aminek kivizsgálására 30 nap áll a UPC rendelkezésére, úgyhogy egyelőre várok.
Amúgy a héten megérkezett a várva várt levél is az alsóörsi címre. A berendezés leadását követően kiállították a jegyzőkönyvet az átvételről. El sem hiszem! Én ugyan a két szememmel még nem láttam ezt a papírt - mivel ezt a procedúrát külföldön lévén nem én bonyolítottam le - de úgy tudom, szerepel rajta -65.000 Ft is.
:) M.! Ezúton is köszönöm a közreműködést!

3 megjegyzés:

Timi írta...

végre :) rémálmaimban se jöjjenek elő!

Pupa írta...

Örülök, hogy már látszik a vége...

Nekem csak a gázórámat akarták leszedni a távollétemben, de a fiam elzavarta szegény szerelőket.
Másnap bementem az ügyfélszolgálatra és másfél órás sorban állás után bemutattam pár (rég) kifizetett csekket, amit lefénymásoltak és azt mondták biztos tévedett a könyvelés.

Másik :
Az asszony a gyest vagy mit nem kapta meg, bement az Államikincstárhoz ahol rendre sorban álltak szegény gyermekes anyukák, szintén ezért.
Persze itt egy válaszlevélre hivatkoztak amit ők állítólag nem kaptak meg...természetesen ajánlottan elküldtük időben.
Az ügyintéző szemlesütve végezte a "dolgát" .
Úgy néz ki már nagyon nincs pénz az államkasszában. Ahogy lehet úgy csúsztatják a kifizetéseket.
Nem tudom meddig húzza ez az ország.
Az a lényeg (ahogy Viktor mondta), hogy 10 befolyt adóforintból 7-et egyből küldjön az ország a megnevezni nem akarom nemzetközi uzsorás bandának.
Közben gyerekek és nyugdíjasok 100 ezrei éheznek, 2 millióan afrikai szintű nyomorban élnek, igen itt Magyarországon.

J. írta...

A magyar ember hátán szántani is lehet, csak nemzeti színű legyen az ekevas?
A 40+20 év után most akkor jöhet a következő 60 év... csak legyen aki túléli!
Nem hiszem, hogy a 10-ből azt a bizonyos 7 forintot nem tudnánk értelmesebben elkölteni.
Talán meg kellene tanulni NEM-et mondani és nem folyton csak bólogatni és úgy táncolni, ahogy a megnevezni nem kívánjuk banda muzsikál. Ja, hogy nem akarunk oda piszkítani, ahonnan enni kapunk?... Ez persze mindent megmagyaráz és tessék csak folytatni bátran!

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster