"Itt egy rét a virágoké, egy a pillangók tanyája. Három réten patak siet, négyet lép a gólya lába. Ötödiken túl az erdő, erdő, ami nincs kivágva. Hatodikról tóka bámul föl az égi felhőnyájra. Hetediket domboldalon esti hűvös szellő járja. Változtasson életeden az Őrségnek hét csodája!"

____________________________________________________________________________________________________________

Hétrétország:

2011. február 13., vasárnap

Megtaláltam!

Kora reggel azzal az érzéssel keltem, hogy ma rá fogok találni az interneten arra a restaurátorra, akit keresünk már egy ideje. És mi történt? Tényleg rátaláltam a Duna Tv archívumában. Meg is néztük újra a vele készült riportot. Végre! - gondoltam magamban - Ő lesz a megoldás, a rokka meg a ládák is megmenekültek. Majd szépen felújíttatjuk vele és csak gyönyörködünk bennük, hogy milyen szépek is lettek.

A sikeres keresgélésen felbuzdulva (vagy valami belső hangtól vezérelve) elkezdtem tovább kutakodni, mert érdekelt volna, hogyan dolgozik, milyen munkái voltak ezelőtt. Beírtam a nevét a keresőbe, ki is dobott jó pár találatot. Engem pedig újra zsákutcába vezetett a média kettős arca. Az egyik oldalon ott vannak a gyönyörűen felújított antik bútorok, lépcsők, korlátok hetedhét országon innen és túlról is… a másik oldalon pedig az elégedetlenkedők, az el nem végzett vagy éppen kontár munka, lenyúlt pénz, nem teljesített szerződés, ki nem fizetett alkalmazottak, becsmérlések… és természetesen a politikától sem mentesen: kisebbség - többség, baloldal - jobboldal kontraszt. Hát sosem lesz ennek vége?

A média felkap egy divatos témát, egy sorsot, egy embert, egy jó sztorit… arra viszont sem igényük, sem kapacitásuk nincsen, hogy az adott téma valóságtartalmának utána is nézzenek.

Én meg itt vagyok totálisan összekeveredve, mert nem tudom mi az, ami igaz.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Design by Amanda @ Blogger Buster